sobota, 12 listopada 2011

Pokaż mi swoją biblioteczkę...

Lena173 zaprosiła mnie do zabawy pt.: "Pokaż mi swoją biblioteczkę..". Bardzo dziękuję za zaproszenie.:)
Pierwszy raz biorę udział w tej zabawie, dlatego tym większa moja radość z zaproszenia.

Najpierw zdjęcie całego mojego regału.Cierpię na brak miejsca na półkach, pewnie jak większość książkoholików. Marzy mi się jeszcze jeden taki regał - dzięki temu przynajmniej na jakiś czas miałabym gdzie układać nowe zdobycze.

Książek nie układam w jakiś specjalny sposób. Chociaż jako bibliotekarz z wykształcenia powinnam pewnie na półkach mieć wszystko skatalogowane ;). Staram się układać koło siebie książki z tej samej serii i tego samego autora.









 A teraz zbliżenia na każdą z półek.


U samej góry znajduje się między innymi Pismo Święte - jedna z ważniejszych dla mnie książek, a zarazem pamiątka ślubna.

Na kolejnej półce królują głównie Zafon (brakuje mi jeszcze dwóch jego książek, ale nadrobię to) oraz kryminały mojego męża. Po prawej stronie dwie książki Pratchetta (pożyczone od kuzynki) - jakoś nie mogę się przełamać aby do nich sięgnąć.
Na kolejnej półce znajdują się najświeższe moje zdobycze. Niedawno udało mi się zdobyć całą serię "Cukierni pod Amorem" i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Po prawej stronie dumnie prężą się książki Schmitta.
Kolejna półka to rozmaite czytadła z Szymonem Hołownią na czele. Stoi tu również książka, która niedawno upolowałam w Media Markt (!) "Listy z pudełka" Ann Kirschner- co prawda jeszcze nie czytałam jej, ale dużo dobrego o niej słyszałam.
Ostatnia półka to saga "Zmierzch", kilka poradników psychologicznych, część serii o Ani i parę innych powieści. Poziomo leży aktualnie przeze mnie czytana książka Alex Kava "Kolekcjoner".

To by było na tyle:) Do zabawy zapraszam Evite, Jussi oraz magdalenardo.


12 komentarzy:

  1. Miła biblioteczka. Szczególnie zazdroszczę tej półki na której jest "Cukiernie...", Schmitt, Picoult, Austen, siostry Bronte i "Zawsze przy mnie stój". Tyle cudowności w jednym miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną półkę na książki :) POkaźny zbiór :) Część tytułów powtarza się i u mnie. Widzę całego Larssona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze, że z miłą chęcią podkradłabym Wam serię książek z półki kryminalnej. Chodzą one za mną już od dłuższego czasu ale ciągle jest nam nie po drodze ;)

    Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie. Dodałam Cię również do linków, bo ciągle szukam linku do Ciebie, a tak będę go miała pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza biblioteczka, wszystkie książki ładnie, równiutko ułożone. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super biblioteczka:)
    Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna biblioteczka, niejedną pozycję bym podkradła, ale najbardziej spodobały mi się dodatki do tej półki, kwiatki i misie świadczą o tym jak ciepłą osobą jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza biblioteczka, jak w niej przytulnie i kolorowo :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkradłabym Ci sporo książeczek;) uwiodły mnie te dodatki na półkach - sama co chwila układam jakieś nowe, bez tego jakoś pusto:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz piękności na półkach i nie mam na myśli tylko książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biblioteczka. Gratuluję zbiorów!!

    OdpowiedzUsuń